کاش میدونستی چقدر دوست دارم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت من خوش آمدید.امیدوارم از ویسایت من راضی باشید.

خواننده محبوب شما کدام میباشد؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان music و آدرس bymusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 206
:: کل نظرات : 17

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 86
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 437
:: بازدید ماه : 431
:: بازدید سال : 2165
:: بازدید کلی : 52133

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود انواع موسیقی آذری،فارسی،استانبولی و ...

کاش میدونستی چقدر دوست دارم
شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 8:12 | بازدید : 1371 | نوشته ‌شده به دست علی اندامی | ( نظرات )

موهای خیلی پریشون نمیخوام ، آدم زیادی مجنون نمیخوام ، میدونی،چشم منو گرفتیو جز تو هیچی از خدامون نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

چشم شرقی سیاهو نمیخوام ، صورتای مثل ماهو نمیخوام ، آخه وقتی تو تو فکر من باشی حق دارم بگم گناهو نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

حرفای نقره ای رنگو نمیخوام ، اون دو تا چشم قشنگ اهو رو  نمیخوام ، حتی اون که بلده شکار کنه،صاحب تیر و کمونو نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

شعرای تازه و ساده نمیخوام،اونی که میگه اهل سازه نمیخوام،من دلم میخوام تورو داشته باشم واسه اینکارم اجازه نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

سفر دوره جهانو نمیخوام ، رنگای رنگین کمانو نمیخوام ، لحظه و ساعت عمر من تویی تو که نیستی من زمانو نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

فالای جور واجورو نمیخوام ، نامه های راه دورو نمیخوام ، واسه چی برم ستاره بچینم ماه من توییی که نورو نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

آذر خرداد و تیر رو نمیخوام ، آدمای سر به زیرو نمیخوام ، من خودم دیگه یه جور زندونیم حق دارم بگم زندونیو نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

حرف خیلی عاشقونه نمیخوام ، دل رسوا و دیوونه نمیخوام ، یاتو یا هیچ کسه دیگه خدا خودشم میدونه نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

خرداد و اردیبهشت رو نمیخوام ، بی تو من این سرنوشتو نمیخوام ، یکی پرسید اگه آخرش نشه حتی این خیال زشتو نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

بی تو چیزی از این عالم نمیخوام ، تو فرشته ای من آدم نمیخوام ، میدونی خیلی زیادی واسه من همیشه عادتمه کم نمیخوام

من تورو میخوام اونارو نمیخوام نفسم تویی هوارو نمیخوام

 

نفسسسسسسسسسسسسسسسم تویی هوارو نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام




:: موضوعات مرتبط: مطالب عاشقانه , فارسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: